çok gezen mi bilir,çok gezdiren mi?-))

çok gezen mi bilir,çok gezdiren mi?-))
Palmyra at the night.yıllarca gezdirdikten sonra artık biraz da gezmeye karar verdim..

29 Ocak 2011 Cumartesi

Günün potbori fıkrası..K..mdan uydurdum-)))

Pamuk Prenses ve yedi cüceler bir gölün kenarından geçerken,bakmışlar ki ak sakallı yaşlı bi adam elinde yoğurt kasesi kaşıkla göle yoğurt atıyor.Cüceler;'be adam napıyorsun?sende hiç çevre bilinci yok mu gölü niye kirletiyorsun' demişler.Adam;'bre zındıklar,adam dediğiniz koskoca Nasreddin hoca,bi karının peşine takılıp gezeceğinize biraz kitap okuyun,kendinizi geliştirin'demiş.Ayrıca ben göle maya çalıyorum,en baba numaralarımdan biri,demiş.Ordan geçen Temel;'ya sen denyo musun?ben yapsam bi kitap fıkra yazarlar hakkımda,göl hiç maya tutar mı' demiş.Hoca;'ya tutarsa' deyince Temel;'g..tüne mi sokcan o kadar yoğurdu?' deyince,göl kenarında elinde rakıyla oturan Bektaşi;'ya kardeşim niye bozuyorsunuz adamın motivasyonunu?şurada bi ömür yetcek mezeyi bekliyoruz işte,arkadaşlar da tekkeden çıktı geliyorlardı,bi s..tirin gidi yaaa' demiş.Gürültüyü duyan Akp li zabıta ekipleri gelip Pamuk prenses i grup yapmak ve işini faturalandıramadığından alıp nezarete götürünce,7 cüceler;'ooohhh  be kurtulduk cadı lezbiyenden,hadi soyunup göle dalalım alalım da hoca yı aramıza verelim coşkuyu Libidoya' demişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder