çok gezen mi bilir,çok gezdiren mi?-))

çok gezen mi bilir,çok gezdiren mi?-))
Palmyra at the night.yıllarca gezdirdikten sonra artık biraz da gezmeye karar verdim..

28 Ocak 2011 Cuma

hadi hayırlısı...

Arkadaşlar,dostlar,tanıyanlar tanımayanlar;Yörük üm falan demeden bu bilgi paylaşım ortamına el yordamıyla giriş yaptım-))Aklıma gelenleri buradan paylaşmak istiyorum.Zaten çevrmden de bu yönde bir istek vardı..Sizlerin de destek ve ittirmelerine ihtiyacım var,çünkü teknik yönüm pek zayıftır bu alemlerde-))neyse,en kısa zamanda bişiler paylaşmaya başlarım inşallah!!!hoşbulduuuuuuuum...

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun şekerim... Ben de bir kahve sahibesi olarak, 'TAŞ KAHVE' ve tabii aynı zamanda sicilli esnaf da olarak :)))) ve bittabii iyi bir esnaf olarak, pek bi sevindim ayol rakip bir kahve açılmasına!
    Şimdi, bak kardeşim Cengiz Yüce; bizim bu kahveden bazı beklentilerimiz olcek:
    zabıtadan gizli çay bardağında rakı makı,
    kaçak lig Tv olayı
    (bunları hatırladın mı bir yerlerden??? ben düşünce okurum da!)
    evet bu ve bunun gibi olaylar gündemde olursa, masa sandalye onlar kolay, bir de hergün fıkra isteriz, evet bunlar olursa ben tüm müşterilerimi sana yönlendirir, belli bir saatten sonra da tükânı kapatıp sana gelirim...
    Yani annicaaan, kadınlar da gelecek senin kaaaveye...
    Bu alem sensiz olmaz Cengom!
    ;)

    YanıtlaSil